Villarejo, després de testificar al jutjat d'Andorra: "Una qüestió així no la fa un comissari, els governs intervenen"
L'excomissari ratifica davant la Batllia les declaracions que va fer quan estava a la presó

L’excomissari José Manuel Villarejo, a Andorra la Vella, abans de declarar a la Seu de la Justícia / Albert L. Cobo
Albert L. Cobo (ACN)
L'excomissari de la Policia Nacional José Manuel Villarejo ha afirmat aquest dimarts, després de prestar declaració com a testimoni davant la Batllia -jutjat- d'Andorra, que una qüestió com l''Operació Catalunya' "no la fa un comissari, un coronel del CNI, un guàrdia civil, un capità o un comandant. És una operació d'alt nivell, on des de presidència del govern d'un país i d'un altre intervenen". Així, ha apuntat que en la seva declaració en seu judicial s'ha ratificat en el què ja havia dit quan estava a la presó i en les declaracions a la comissió rogatòria. La seva participació com a testimoni respon a una investigació oberta al Principat sobre possibles vincles amb els casos de la Banca Privada d'Andorra (BPA) i els de la família Pujol.
"Òbviament he dit la veritat, com ho he anat dient aquests anys", ha assegurat Villarejo, després d'haver estat declarant durant gairebé tres hores com a testimoni. També ha apuntat que creu que el fet d'haver-se desplaçat fins a Andorra per declarar li pot causar represàlies, ja que, ha detallat, li havien suggerit que no ho fés. En aquest sentit, ha afegit que bona part d'aquestes poden venir des de la corona.
Pel que fa a la documentació que se li ha mostrat en seu judicial, la qual havia estat publicada o filtrada, ha dit que era seva. Finalment, s'ha mostrat disposat a tornar a Andorra si així li demanen.
- Josep Maria Macià Roldan: «Hi ha una necessitat bestial de feines d’enginyeria que sembla que no vol fer ningú»
- Mor en un accident a la C-55 Miquel Caelles Campà, exregidor de Súria i professor a la Joviat
- Mor Margaret Rubí Casals, de la popular botiga Rubí Casals de Manresa, als 64 anys
- Cues de fins a una hora a Súria en la vetlla del professor i activista cultural Miquel Caelles
- L'exemplaritat de Tous: segona generació
- El funeral de Miquel Caelles, mort en accident de trànsit, serà aquest diumenge a la tarda a Súria
- Cada vegada hi ha més professionals i experts que recomanen preparar un 'testament digital
- Andrea Sacrest i Laia Marimon, les dissenyadores que han reconvertit una fusteria de la Cerdanya en un taller de furgonetes camper