El jutge del cas Pujol defensa que l'expresident comparegui a Madrid per "no caure en l'edatisme"
El magistrat nega que vulgui "estigmatitzar" Pujol i garanteix el tractament "més respectuós possible"

Jordi Pujol, en una imatge d'arxiu / Alberto Paredes / Europa Press
ACN
El president del tribunal que està jutjant el cas Pujol, José Ricardo de Prada, ha defensat la citació de l'expresident el pròxim dilluns a Madrid al·legant que l'Audiència Nacional "no vol caure en l'edatisme". Segons ha avançat l'ARA i ha confirmat l'ACN, el tribunal "no parteix del prejudici" i vol veure exactament les capacitats de l'expresident per afrontar el judici.
Així ho ha expressat Ricardo de Prada a l'inici de la sessió d'aquest divendres, l'última abans que l'expresident hagi de viatjar a Madrid per ser examinat per un metge forense, que acreditarà si està en condicions d'asseure's al banc dels acusats. El tribunal també ha negat que vulgui "estigmatitzar" Pujol i ha garantit el tractament "més respectuós possible".
- Un pastís de 100.000 euros: l'última obra d'un pastisser d'Esparreguera que crea postres de luxe
- Troben el cos de l'home de 78 anys desaparegut aquest dilluns a Pinós
- La Generalitat nega el descompte del túnel del Cadí a un veí de Guils perquè teletreballa
- Mor als 67 anys el restaurador de Sant Fruitós de Bages Salvador Cots Salat
- Busquen un veí de Pinós de 78 anys que ahir a la nit no va tornar a casa
- El president del comitè de l’empresa que recull la brossa a Manresa: «El sistema amb contenidors tancats no funciona bé»
- Descobreix un mirador de somni en un dels pobles més bonics de Catalunya i del món: ideal per visitar en família
- La Marxa per l'educació des de Manresa amb les bicis i cotxes a 20 per hora se suma a la manifestació unitària a Barcelona