L'Ajuntament de la Seu ha ideat una nova campanya per fidelitzar els clients de la ciutat i de la seva àrea d'influència al comerç del centre. La campanya es basa en un descompte del tiquet de la zona blava i porta per nom «Compra a la Seu». Segons ha avançat el consistori, el nou pla de fidelització es portarà a terme entre el proper dia 1 d'agost i el 28 de febrer del 2019. L'equip de govern ha presentat la campanya en un acte amb el primer tinent d'alcalde, Jesús Fierro, i la directora de Turisme Seu, Carmen Galindo. En l'acte s'ha detallat que el consistori posarà a disposició a la Unió de Botiguers, l'Associació d'Hostaleria de l'Alt Urgell i l'Associació d'Empresaris de l'Alt Urgell un nombre determinat de tiquets de mitja hora de zona blava a un preu de 10 cèntims d'euro, en lloc dels 40 cèntims que costa a la màquina expenedora, perquè els facilitin als clients, la qual cosa suposa una rebaixa del 75% en el preu de mitja hora d'aparcament.