09 de febrer de 2019
09.02.2019

La Seu allarga fins a la tardor la campanya de descomptes de la zona blava

09.02.2019 | 00:37
La reunió del Consell Municipal de Promoció de la Seu

Aparcar al centre de la Seu per accedir al nucli antic on hi ha bona part dels comerços de la Unió de Botiguers continuarà sent més barat uns mesos.

L'equip de govern local ha anunciat al Consell Municipal de Promoció del Municipi de la Seu d'Urgell que s'allargarà la campanya de descompte de la zona blava «Compra a la Seu» fins al 31 d'agost. Aquesta iniciativa de promoció del comerç del centre es va activar l'1 de setembre passat i, en principi, finalitzava el pròxim 28 de febrer, segons ha informat el consistori. Sobre aquest termini, la tinent d'alcalde de Promoció Econòmica de l'Ajuntament, Mireia Font, ha remarcat que «estem satisfets de la campanya engegada i volem que tothom que compri i consumeixi a la Seu pugui continuar gaudint d'aquests descomptes a la zona blava. Facilitar l'aparcament és una bona forma de dinamitzar la ciutat». En aquest sentit, des de l'Ajuntament han recordat que aquesta campanya rebaixa un 75% el preu de l'aparcament a la zona blava, amb l'objectiu de promocionar i dinamitzar el comerç i el consum local i afavorir la compra a la capital alt-urgellenca.

Per fer possible aquests descomptes, l'Ajuntament posa a disposició del conjunt de comerços i empreses de la ciutat un nombre determinat de tiquets de mitja hora de zona blava a un preu de 10 cèntims d'euro la mitja hora. Segons les estadístiques ofertes pel consistori, fins al gener s'han utilitzat uns 2.500 tiquets de 30 minuts gratuïts dels més de 10.000 repartits pels establiments de la ciutat. D'altra banda, els botiguers, hostalers i empresaris adherits a la campanya decideixen com oferir aquests tiquets de descompte de la zona blava als seus clients segons el seu criteri, la tipologia d'establiment o el servei ofert. D'aquesta manera, cada professional de comerç o els serveis de la capital alt-urgellenca pot definir la seva estratègia de fidelització dels clients. La campanya s'ha coordinat amb la Unió de Botiguers, l'Associació d'Empresaris de l'Alt Urgell i l'Associació d'Hostaleria de la comarca.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook