28 de febrer de 2019
28.02.2019
Regió7

Per a Piñeira cal aconseguir que els turistes gastin més a la vall

L'alcalde de Puigcerdà remarca que fa falta innovació i fer augmentar la despesa dels turistes

28.02.2019 | 00:24
L'acte de presentació del pla de màrqueting turístic a Puigcerdà

L'Agència Catalana de Turisme i el Patronat de Turisme Costa Brava Pirineus han presentat a Puigcerdà el Pla de màrqueting turístic de Catalunya per al període 2018-2022, l'objectiu del qual és «posicionar Catalunya com una de les millors destinacions turístiques del món i consolidar-la com una de les tres primeres destinacions de la Mediterrània», segons ha remarcat l'Ajuntament.

La presentació, celebrada aquest dilluns, va incloure les intervencions del director de l'Agència Catalana de Turisme, David Font, i de l'alcalde de Puigcerdà i alhora vicepresident segon del Patronat de Turisme Costa Brava Pirineus, Albert Piñeira. L'alcalde va emfatitzar que, a més de treballar per la desestacionalització, cal apostar perquè el visitant gasti més: «cal ser innovadors aprofitant el màrqueting digital, ser més eficients i sobretot incrementar la despesa mitjana per turista. No és tan important el nombre de visitants que pot atraure la Cerdanya sinó la despesa mitjana que fan les persones que visiten la comarca». Piñeira també va destacar la importància de la candidatura olímpica.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
L'últim El més llegit