Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Un tren de l'R3 amb una seixantena de viatjers xoca amb un vehicle en un pas a nivell

La via ha quedat tallada entre Puigcerdà i la Molina durant una hora i mitja

Un tren de l'R3 a Puigcerdà

Un tren de l'R3 a Puigcerdà / arxiu

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

ACN

Barcelona

La circulació de trens de l'R3 entre Puigcerdà i la Molina ha quedat restablerta cap a dos quarts de vuit del vespre, segons ha informat Protecció Civil, un cop s'ha retirat el vehicle que havia col·lidit amb un comboi en un pas a nivell.

Un cop s'ha remolcat el comboi afectat fins a Puigcerdà, la circulació s'ha normalitat. Segons ha informat Renfe, al comboi afectat hi viatjaven una seixantena de passatgers, que han estat traslladats en bus fins a Ripoll.

Arran de l'incident, s'havia activat en fase d'alerta el Ferrocat, que ja s'ha desactivat. Els trens recuperaran progressivament les freqüències i hores de pas.

Tracking Pixel Contents