Desallotgen un hotel d'Alp per l'incendi a la cuina d'un dels apartaments
El foc, que ha començat a la cuina d’un apartament de la segona planta, ha estat extingit ràpidament sense causar ferits greus
El SEM ha atès set persones i ha traslladat un menor a l'hospital de la Cerdanya

Una ambulància a l'indret on es troba l'hotel afectat / Miquel Spa

Set persones, entre elles un menor, han resultat afectades per un petit incendi que ha obligat a desallotjar aquest dijous al matí un hotel situat a la plaça Pista Llarga d’Alp (Cerdanya), a la Molina. L’avís s’ha rebut a les 7.13 hores. El foc s’ha originat a la cuina d’un apartament ubicat a la segona planta de l'edifici de tres plantes i una quarantena d’habitacions. Com a mesura de seguretat, s’ha procedit al desallotjament de tots els treballadors i persones allotjades, unes 500, de l'aparthotel.
En aquell moment, a l'exterior la temperatura era de -1,3 °C, segons els registres de l'Agència Estatal de Meteorologia (AEMET). Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat set dotacions dels Bombers de la Generalitat, que ja han trobat les flames apagades, pel que han assegurat la zona i han procedit a tasques de ventilació. El foc s'hauria produït en cremar una peça de roba deixada sobre una vitroceràmica. Els residents a l'apartament ja havien buidat un extintor sobre les flames.
El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha activat tres ambulàncies per atendre set persones. Un dels afectats, un menor, ha estat traslladat a l'hospital de la Cerdanya en estat lleu.
Un cop controlada la situació i ventilat l’edifici, els hostes han pogut tornar a les seves habitacions amb normalitat.
Subscriu-te per seguir llegint
- Demanen tres anys de presó per encomanar unes obres a unes cases a Das i crear un entramat per no pagar-les
- El Pirineu registra nevades de rècord, però els científics alerten d'una disminució de la neu a llarg termini
- El propietari d'un restaurant de la Cerdanya explica com Pujol Ferrusola el va enganyar amb un préstec de 300.000 euros
- La destrossa de la ventada en un bosc de Catalunya: amb pocs minuts va fer caure tots els pins de més de 15 metres
- Agredeixen Pascal Kaiser, l'àrbitre que va demanar matrimoni al seu nòvio durant un partit de la Bundesliga
- A Manresa hi ha el doble de nens que de nenes que abusen dels embotits
- Una conductora va circular en direcció contrària durant cinc quilòmetres per l'autopista al Bages
- El pont massa estret de Sant Francesc continua sense ser acceptat per l’Ajuntament de Manresa