Necessiten 1.500 subscriptors i en un tres i no res ja n'han recollit un centenar. Pot semblar un botí escàs per a un repte tan imponent, però tot és risc, tenacitat, il·lusió i convicció en el projecte de la nova revista Pipiripip Magazine, publicació per a nens i nenes de 0 a 10 anys que vol ocupar un espai molt poc transitat del lleure i l'educació per a infants. Cinquanta-dues pàgines de 24x17 cm amb una edició de qualitat i un preu de sortida de 5,75 euros són el punt de partida d'una iniciativa propulsada a partir d'una visió cooperativista del treball que neix a Manresa, s'alimenta d'escriptors i il·lustradors de la Catalunya Central sense tancar-se cap porta i busca un públic d'abast nacional.

"Al llarg de la nostra trajectòria hem hagut de passar situacions amb les quals no ens hem sentit còmodes", explica Annabel Sardans, directora editorial i integrant de la cooperativa Edicions del Pipiripip al costat d'Isaac Bosch (director artístic), Esther Almonacid (administrativa) i Marc Sellarés (informàtic). L'autora no amaga un cert "desengany" amb el món editorial, que és, juntament amb el desig de compartir inquietuds amb altres professionals del sector, en la base de la creació d'una empresa que "vol fer les coses d'una altra manera, sense intermediaris".