Un mercat és, abans que res, un lloc per comprar i vendre. I encara que la gran afluència de públic sigui un dels motius d'orgull de La Mostra d'Igualada, la 27a edició farà, del 7 al 10 d'abril, un pas endavant en el camí d'internacionalitzar el producte per fer més efectiva la seva funció de plataforma de promoció del teatre infantil i juve-nil. El director artístic, Pep Farrés, va explicar ahir l'agermanament del certamen anoienc amb dos festivals europeus i va avançar la identitat de 13 dels 55 espectacles que es podran veure enguany.

"Ens volem obrir a Europa", va afirmar Farrés. Des de l'any passat, La Mostra presenta el seu projecte en festivals d'arreu del continent, i fruit d'aquest treball és el vincle que ha lligat amb la fira Au Bonheur des Mômes, de la població dels Alps francesos La Grand Bornand, i la Segni d'Infanza, que es fa a Mantova (Itàlia). "Nosaltres anirem allà i ells vindran a Igualada per intercanviar experiències", va afegir el director artístic.