Roba, bijuteria, mitjons, bosses, il·lustracions, tatuatges, ulleres de sol i, fins i tot, corretges per a gossos. Tots aquests objectes, la majoria fets a mà i amb un disseny molt original, són els que es van poder veure aquest dissabte durant tot el dia a les paradetes de l'ARAAA! Market, una iniciativa impulsada per Ariadna Esteban i Aleix Moya que va convertir un jardí interior desconegut de la capital del Bages en un Palo Alto a la manresana.

Després que la pluja els fes la guitza setmanes enrere, quan tenien previst engegar la proposta, el temps per fi els va acompanyar i la bona afluència de públic, sobretot a partir de la tarda -que és quan va sortir el sol- va fer que Esteban es mostrés molt contenta per com estava anant l'estrena, que té perspectives de continuïtat.

Un entorn desconegut

L'ARAAA! Market, inspirat en els mercats alternatius barcelonins i esdeveniments com el REC d'Igualada, va aconseguir crear una atmosfera peculiar combinant la descoberta d'un espai desconegut a la ciutat de Manresa -un jardí interior amb encant, situat al número 48 de la Muralla de Sant Francesc- amb propostes gastronòmiques en forma de food trucks, paradetes de moda i complements de joves artistes i emprenedors, i l'actuació de diversos DJ.

Fins a primera hora de la tarda ja hi havien passat més de 250 persones, i les expectatives eren bones per a les últimes hores d'una primera edició que va tancar passades les 8 del vespre i que va atraure participants d'arreu. "Ha vingut molta gent de Barcelona", comentava l'organitzadora.

El públic, majoritàriament jove però també familiar, va gaudir de l'entorn tot passejant i prenent alguna cosa mentre de fons sonava la música punxada per Animalistic, Bearoid -que va cantar en directe- InnerCut i DJ Edgar. Hi va haver petites exhibicions de ball amb el hip-hop de The Block.

Una bona experiència

Judith Chaler, il·lustradora terrassenca, comentava que era el primer cop que assistia a un mercat d'aquest estil i que n'estava contenta "Aquí la gent ve a mirar i a passar el dia. Potser es podria haver reduït l'espai perquè les parades estiguessin més juntes", suggeria l'expositora. Àlex González, de la marca de dessuadores Higher Woods, també valorava positivament l'experiència. "Si es torna a fer anirà millor perquè tothom n'estarà més assabentat".