La campanya Llibreries Obertes ha venut més de 5.300 exemplars des que es va posar en marxa fa poc més de dues setmanes i ha aconseguit l'adhesió de més de 350 llibreries d'arreu dels Països Catalans, entre elles, Parcir i Abacus, de Manresa; Aqualata, Llegim i Abacus, d'Igualada; Quatre Cantons, de Berga; Purgimon, de la Seu d'Urgell; Pellicer de Solsona; i Abacus, d'Abrera.

"Canto jo i la muntanya balla" (Anagrama) d'Irene Solà ha estat el llibre més venut, entre el 30 de març i el 6 d'abril. El segueixen "Boulder", d'Eva Baltasar (Club Editor) i "Que no t'expliquin contes", de Natza Farré i Gala Pont (Amsterdam). La iniciativa, impulsada per la cooperativa Som i l'agència Mortensen, es basa en una plataforma per a que els lectors puguin seguir comprant llibres, tot i que per tenir-lo físicament hauran d'esperar que l'establiment obri passada la crisi de coronavirus.

Als llibres d'Irene Solà, Eva Baltasar i Natza Farré i Gala Pont, els segueixen en la llista dels deu més venuts: "Dones valentes" (Ara Llibres) de Txell Feixas; "Gent normal" (Edicions del Periscopi), de Sally Rooney; "Guillem" (Amsterdam) de Núria Cadenes; "La madre de Frankenstein" (Tusquets Editores) d'Almudena Grandes; "Cavalcarem tota la nit" (Proa), de Carlota Gurt; "És que abans no érem així" (Columna) d'Empar Moliner i "L'ombra de la por" (Columna) de Ragnar Jónasson.