El Periódico estrena aquest dijous un "rellançament integral" del disseny i el concepte de les seves capçaleres digital i en paper. El rotatiu manté tipografies i tons habituals en una transformació que no vol "perdre les essències" però que alhora "va més enllà de la mera actualització estètica", segons explica el president de Prensa Ibérica, Javier Moll. De la mà de l'actual director del diari, Albert Sáez, el grup propietari dEl Periódico tira endavant un redisseny que segons els seus responsables persegueix l'objectiu de fer "entendre més" l'actualitat als seus lectors. El diari "redobla esforços" per aportar-los claus amb què comprendre l'abast de les notícies, sense renunciar a l'estil directe del mitjà.

La transformació d'El Periódico ja és visible en l'edició d'aquest dijous, tant en la versió física del diari com al web. Al número d'avui, el president del grup propietari del rotatiu, Javier Moll, explica els motius del nou disseny, que qualifica de "rellançament integral" més enllà de l'estètica. El diari "evoluciona i abraça canvis que milloren la seva edició, però manté intactes els valors que inspiren la seva labor com a diari català i de progrés", detalla el directiu.

Moll subratlla que la renovació no perd "les essències" del rotatiu, ni estèticament ni conceptual, però sí que "redobla esforços" per oferir més "claus" als seus lectors que els permetin accedir i "comprendre" l'actualitat. "Un gran diari és aquell que, a més d'informar, explica, posa en context, relaciona, aprofundeix, interpreta i argumenta", detalla.

D'altra banda, el president de Prensa Ibérica, que es va fer amb el Grupo Zeta a l'abril del 2019, argumenta també que la capçalera d'El Periódico és "avui més forta que ahir", i ho atribueix a la voluntat "encara més patent de connectar amb les persones" i "parlar el seu llenguatge".