L'històric tercer lloc de Chanel Terrero amb el tema SloMo a la gran final d'Eurovisió 2022 s'ha traduït en una primera posició dins la llista oficial de les cançons més escoltades i venudes a Espanya durant l'última setmana.

Així ho certifiquen les dades recopilades per Promusicae entre el 13 i el 19 de maig, que mostren que l'artista d'Olesa de Montserrat ha estat capaç d'imposar-se fins i tot a un tità de la indústria musical, el porto-riqueny Bad Bunny, qui gairebé monopolitza amb les seves cançons més recents la resta del "top 10" dels temes més venuts a l'Estat.

La pujada de Chanel al rànquing dels més venuts, que apareix seguida dels temes Moscow Mule i Ojitos lindos, és a més la més important de la setmana, ja que passa del lloc 55 al número 1, una plaça que cap tema espanyol d'Eurovisió aconseguia des de Dime de la surienca Beth Rodergas el 2003.

A través de les xarxes socials, Chanel ha expressat la seva sorpresa en veure que la cançó amb què va enamorar el passat 14 de maig a tota Europa, ara encapçala la llista dels temes musicals més venuts a Espanya.

Captura d'una història d'Instagram de Chanel Terrero amb el llistat on es destaca l'èxit de vendes de 'SloMo'

Captura d'una història d'Instagram de Chanel Terrero amb el llistat on es destaca l'èxit de vendes de 'SloMo' Instagram

Abans d'actuar al Festival de la Cançó d'Eurovisió 2022, l'èxit de l'olesana ja acumulava més de 7,4 milions d'escoltes a Spotify. A Youtube, més de 4,8 milions de persones han vist el videoclip oficial de la cançó i uns 14 milions d'usuaris han visualitzat l'actuació de la representant d'Espanya a la gran final d'Eurovisió a Torí, la més vista a la plataforma d'entre totes les candidatures participants d'enguany.