Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Stroika torna però no fa el ple

Aquesta matinada ha reobert la sala del polígons dels Dolors amb el nom original

S'ha habilitat un servei de bus llençadora des de la Plaça Valldaura fins a la sala de concerts

Sala Stroika, avui, a la 1.30 h de la matinada

Sala Stroika, avui, a la 1.30 h de la matinada / Arnau Pérez

Mar Peñarroja Paz

Mar Peñarroja Paz

Manresa

Amb el lema de "torna la de sempre" i després del La Clandestina (nom amb el qual el grup Ítaca la va reobrir el 9 de desembre de l'any passat), avui de 23.45 a 7.30 h de la matinada ha tornat a obrir Stroika, aquest cop mantenint-ne el nom habitual. El preu de l'entrada oscil·la entre els 10 i 18 euros, però aquest primer cap de setmana, si es demana un got d'Stroika en una de les barres habilitades per Festa Major i es mostra un cop a la sala, l'entrada és gratuïta.

La sala de concerts recupera el nom però torna amb novetats. S'ha modificat l'espai per encabir-hi una nova sala amb música tecno i una terrassa, ambdues situades al pis superior, i s'ha tornat a habilitar un autobús-llançadora des de la Plaça Valldaura fins a l'avinguda del Polígon dels Dolors per aquestes tres primeres nits. El transport és gratuït i proposa avui, demà i diumenge un servei cada trenta minuts a partir la 1 i fins a les 4 h. Tanmateix, però, avui a la 1:30, la sala encara era buida. I a i les dues encara no s'havia omplert.

Sala Stroika avui, a la 1.40 h de la matinada

Sala Stroika avui, a la 1.40 h de la matinada / Arnau Pérez

"Ens esperàvem menys gent, deuen haver vingut unes cinquanta o seixanta persones", diu Arnau Garcia, treballador de la discoteca. Stroika avui és la novetat i esperen que, això, pugui atraure el públic, repartit aquesta nit entre els concerts de la Festa Major Alternativa, el Dj. del carrer Sallent i el festival d'electrònic Oxigen. "Els autobusos surten de la Plaça Valldaure, del Sielu, perquè és on està tothom, al centre. No podem oblidar que és festa major", continua Garcia.

"Si això s'omple, serà a les tres o a les quatre, però avui no és el dia fort", continuen Bernat Samiquel que, acompanyat de Núria Sacera i Meritxell Harillo gaudeix, avui, de la sala. Un Stroika diferent que espera omplir després de la festa major, quan s'inauguri públicament la sala.

Tracking Pixel Contents