Figa Flawas, pregoners de la Festa Major de la Seu
El grup complementarà la seva actuació en un concet amb la crida a la festa des del balcó de l'Ajuntament

Fiiga Flawas en un concert al Bages / EDUARD VEGA
Miquel Spa
La Festa Major 2025 de la Seu d’Urgell tindrà com a pregoners el grup musical Figa Flawas. “Una proposta diferent però també interessant. Els Figa Flawas, a qui agraïm que hagin acceptat fer el pregó, representen molts dels ideals que compartim en els nostre projecte de Festa Major”, explica la regidora de Festes, Christina Moreno.
La música i lletres dels Figa Flawas han arribat i han estat acollides per un públic molt ampli, sent un gran exemple de que la música no entén d’obstacles, sempre troba el camí per ala unió. “Precisament, aquest és un dels grans missatges que volem transmetre aquesta Festa Major. Es tracta d’una Festa Major de tothom i per a tothom. Per compartir, per descobrir i per gaudir plegats i plegades”, reafirma la regidora de Festes.
D’altra banda, el grup Figa Flawas, de curta però intensa trajectòria i gran projecció musical que tenen per endavant, fa que esdevinguin un referent de gran actualitat en el panorama de la música catalana. “Apostar per la llengua i la cultura popular contemporània, sempre serà una de les nostres línies de treball”, reivindica Christina Moreno.
Des de l’Àrea de Festes i Esdeveniments de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell es vol remarcar que Figa Flawas “no només ens farà vibrar el dissabte a la nit a l’espai concerts com a cap de cartell, sinó que dinamitzarà el nostre estimat pregó amb la il·lusió i ritme que els caracteritza. Us convidem a escoltar-los amb il·lusió i amb el cor ben obert”.
- Un incendi a la fàbrica Lipmes de Manresa obliga a confinar els veïns i el CAP Les Bases
- Els arquitectes a Manresa alerten: 'Avui no surt a compte fer pisos que no siguin per a persones que puguin pagar preus elevats
- Prou Sal deixa la Comissió de la Mineria: «No volem convertir un desastre mediambiental en una atracció turística»
- L'Hospital de Cerdanya, contra la planta més verinosa del Pirineu: un pla de divulgació vol prevenir intoxicacions per tora blava
- El cas del diabètic sense sostre irromp al ple de Manresa
- La María, de 32 anys, viu en un bosc sense electricitat de la xarxa ni aigua calenta: 'Vius una mica al ritme de la vida
- La mare de la Noelia, la jove que va rebre l'eutanàsia, demana identificar els violadors de la seva filla: 'No volia que això quedés impune
- Necrològiques del 16 de juliol del 2026