Oques Grasses estudia un segon concert de comiat després d'exhaurir entrades per al primer en 21 minuts
"La cosa ens ha sobrepassat, volem acomiadar-nos de tothom com toca", afirma el grup a les xarxes socials

Imatge promocional del grup Oques Grasses / Cedida per Halley Records
ACN
Oques Grasses està fent "tot el possible" per fer un segon concert de comiat després d'exhaurir les 55.000 entrades que han sortit a la venda per al primer aquest dimecres en 21 minuts. L'actuació que ha de posar punt final a la trajectòria dels osonencs després de deu anys se celebrarà el 10 d'octubre de l'any vinent a l'Estadi Olímpic Lluís Companys. A les xarxes socials el grup s'ha declarat "sobrepassat" per la resposta del públic a aquesta primera actuació. "Estem fent tot el possible per fer una segona data. La cosa ens ha sobrepassat, volem acomiadar-nos de tothom com toca. Us diem coses molt aviat, us estimem fortament", han publicat a Instagram.
Amb l'exhauriment d'entrades per al concert que de moment està confirmat, Oques Grasses ha esdevingut el primer grup que canta en català que actuarà a l'Estadi Lluís Companys. La banda osonenca posarà fi així a més d'una dècada de carrera que els ha dut per escenaris d'arreu del país i també a l'estranger.
"A tu, que hi has estat sempre, venim a dir-te que això s'acaba. Les coses maques a vegades han d'acabar per recordar-les sempre més així", van dir en un missatge publicat a Instagram. "Per amor va començar i per amor s’acaba", van afegir. Les 55.000 entrades disponibles per a l'actuació s'han posat a la venda aquest dimecres a les tres de la tarda i 21 minuts més tard s'havien acabat.
- Aliança Catalana irromp amb trencadissa a Berga
- El restaurant de Manresa que enamora els fans de l’arròs: 'Dels millors que he menjat”
- Identifiquen el cadàver d'un jove que va aparèixer ofegat amb un cinturó de pedres en una cala de Lloret de Mar el 2018
- Lluïsa Aliste, alcaldessa de Cardona: «És un orgull poder dir que el meu avi va ser un miner de la mina de sal de Cardona»
- Gran preocupació entre els passatgers del bus urbà per l'incivisme de grups d'adolescents a Manresa
- Dotze sirenes alertaran la població en cas que es trenqui la presa de la Baells: 'Seria molt improbable, però el risc 0 no existeix
- Retencions quilomètriques i accidents marquen el primer dia d’operació sortida del pont a la Catalunya central
- Les fires i festes que no et pots perdre aquest Pont de Desembre