Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Música

56 anys d'Un rayo de sol al teatre Conservatori

Dins dels actes de la Festa Major de Manresa s'han programat dues actuacions del mític grup de pop espanyol Los Diablos

Los Diablos, mítica banda de pop que actuarà al Conservatori els dies 31 d'agost i 1 de setembre

Los Diablos, mítica banda de pop que actuarà al Conservatori els dies 31 d'agost i 1 de setembre / Imatge promocional

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Regió7

Manresa

L'any 1966 naixia, a l'Hospitalet de Llobregat, una llegenda del pop espanyol: Los Diablos. Ara, 60 anys després i dins del marc dels actes de la Festa Major, se'n programen dues actuacions al teatre Conservatori (31 d'agost i 1 de setembre a les 18 h). Les entrades ja estan pràcticament exhaurides.

Amb més de 50 anys de trajectòria, la música de Los Diablos continua gràcies al seu líder, Agustín Ramírez, i una formació renovada que manté intacta l’energia original. Així, al doble cocnert de Manresa, sonaran èxits com Fin de semana, Oh, oh, July i els 56 anys d'Un rayo de sol, una de les cançons més emblemàtiques de la banda.

Himnes que sobreviuen les generacions

Els espectacles de Festa Major del teatre Conservatori són un dels clàssics de la programació de la ciutat i, aquests darrers anys, el teatre, ha portat propostes que han sobreviscut a diverses generacions. El 2022, per exemple, va ser el torn de Carles Sans, en el seu primer espectacle després del descans indefinit d’El Tricicle i el 2023 va ser la sarsuela La Revoltosa de Ruperto Chapí (a càrrec de la companyia teatral madrilenya Clásicos de la Lírica) juntament amb el tribut al grup que Mamma Mia va immortalitzar Abba, the new experience i l'any passat, el 2025, Los Sírex celebraven a l'escenari de Manresa els seus 65 anys de trajectòria.

Una aposta per grups i cançons que ressonen entre diverses generacions i que, enguany, continua amb Los Diablos.

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents