Surf a la vermuteria Santa Rita per Festa Major
La banda Caudi Pedro, formada per Aleix Costa, ex-memnbre del grup Bye Bye Pedro, i Claudi Arimany, actuarà aquest dissabte a Manresa

Banda Caudi Pedro, que actua dissabte a mitjanit a la Vermuteria Santa Rita / Imatge promocional

Manresa no està familiaritzada amb el surf, però aquest dissabte a mitjanit, la Vermuteria Santa Rita li donarà una oportunitat amb Caudi Pedro, una banda de surf, garatge i psicodèlia que presentarà, juntament amb els integrants d'Old to roll el seu nou disc Ocean Hooligans.
Formada per Aleix Costa Ardenuy (guitarra i veu), ex membre de la banda manresana Bye Bye Pedro, i per Claudi Arimany (bateria i producció), Caudi Pedro va nèixer a Barcelona amb una idea molt clara: fer una crítica social i mediambiental a través del surf instrumental, el garatge dels seixanta, la psicodèlia i l’energia del punk.
Amb referents com Dick Dale, Man or astro-man, the Trashmen, The Sonics, The who, Iggy pop, Gran abismo (2025) va ser el seu primer EP, una proposta amb quatre cançons que els ha ajudat a fer-se un lloc dins l’escena independent, actuant en diferents espais i festivals i portant la seva música més enllà de Barcelona i Catalunya. Una bona rebuda que els ha permès treure aquest 2026 el seu segon disc: Ocean Hooligans, un LP, de set cançons amb el segell Sweetgrooves records de Càceres i que presentaran aquest dissabte a la Vermuteria Santa Rita. "El projecte té una total vinculació amb el mar i fa una crítica contundent a l'explotació animal, especialment a la realitat dels aquaris", expliquen, "Tot i que musicalment és un disc de surf, el missatge que hi ha al darrera és tant important com la pròpia música".
El concert, que tindrà una durada d'entre 45 i 50 minuts, comptarà també amb la banda Old to roll, amics de Costa i Arimany. "No esperem que tothom s'hi aficioni", diuen, "però sí que garantim que com a mínim veureu alguna cosa diferent del que s'acostuma a trobar a la ciutat".

Cartell promocional del concert de Caudi Pedro la vermuteria / Imatge promocional
- José Abellán, cardiòleg: 'En realitat no són 10.000 passos al dia, són molts menys i importa molt com els donis
- Sílvia Cubo Pons, la candidata d'Aliança Catalana: 'Estic preparada per assumir la responsabilitat de ser la primera batllessa de Manresa
- L'alcaldessa de Solsona acomiada amb emoció a Miquel Pérez, hereu de les comarques lleidatanes: 'La seva manera de fer l'ha convertit en un referent
- M'han punxat, m'han punxat!', el crit de Carles Vilajosana després de patir la ganivetada mortal a Manresa
- De buscar mallots de llana a convertir-se en la roba oficial de la Portal Attack: neix a Casserres un projecte que uneix tèxtil i ciclisme
- Els joves acusats de ser els autors de l'homicidi de Manresa, una vida enfrontada a l'educació i la societat
- Manuel, ensinistrador caní: «Si el teu gos fa això quan arribes a casa, t’està intentant dir alguna cosa»
- Sílvia Cubo Pons serà la candidata a Manresa d'Aliança Catalana a les municipals del 2027