L’Embosca’t Festival celebra deu anys recordant els seus orígens
Divendres i dissabte passats, Mazoni, Ferran Palau, Renaldo & Clara, i Quico Tretze van ser alguns dels protagonistes de l’edició d’enguany

Concert de Quico Tretze, que ja va participar a la primera edició del festivla el 2017 / Clara Orozco
Regió7
L’Embosca’t Festival a Clariana (Argençola) va celebrar deu anys de música i natura amb dues nits plenes de màgia protagonitzades per Mazoni, Sandra Monfort, Ferran Palau, Amaia Miranda, Renaldo & Clara, i finalment Quico Tretze, cantant igualadí que va formar part de la primera edició del festival (2017). Enguany, el festival també ha programat col·laboracions entre els artistes, així com Joan Pons (El petit de Cal Eril) i Mar Pujol, que van arrodonir una vetllada molt emocionant i plena de complicitat.
Després de deu edicions, el festival celebra el camí recorregut sense perdre de vista l’essència i valors que han definit el projecte des dels seus inicis, oferint una experiència cultural conscient i propera, en contacte amb la natura i estretament vinculada al territori. Igualment, continua amb la voluntat de crear un espai de relació i convivència entre les persones i el bosc que ha anat creixent a partir de la complicitat entre organització, artistes, públic i el seu particular escenari.
El públic assistent va poder gaudir d’una experiència on relaxar-se, escoltar música, beure i sopar productes de proximitat, així com passejar pels diferents racons i descobrir una exposició fotogràfica integrada a la natura que homenatjava les deu edicions.
- Celestino Corbacho, exministre de Treball: 'Catalunya no em va regalar res, però sí que em va donar totes les oportunitats
- Un informe pericial conclou que les obres al carrer d'Àngel Guimerà de Manresa no en revaloren els immobles
- La sanitat privada ja administra donanemab, el fàrmac que alenteix l’avenç de l’Alzheimer: «El benefici continua amb el pas del temps»
- No m’esperava tan bona acollida': Enric Casacuberta supera els 400 quilòmetres de la Ruta 66
- Junts i Avancem demanen més policia, més càmeres i una comissió per saber què va fallar en la mort de Carles Vilajosana
- Quatre xefs es troben a Sallent per fer els entrepans de la Fumera
- Necrològiques del dilluns 14 de setembre de 2026
- Un nou mapamundi permet tenir una visió més real del planeta