Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

"Un poble de rècord" de TVE es desplaça divendres a Sant Vicenç de Castellet

L’emissió en directe començarà a 1/4 de 6 de la tarda i s’allargarà fins entrades les 18.30h

El reporter Sergio López a l’Altaveu de TVE Catalunya

El reporter Sergio López a l’Altaveu de TVE Catalunya / RTVE

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Redacció

Sant Vicenç de Castellet

Sant Vicenç de Castellet serà l’escenari protagonista aquest divendres de la secció ‘Un poble de rècord’ del programa l’Altaveu de TVE Catalunya. L’espai, presentat per Danae Boronat, destaca cada setmana els pobles de Catalunya amb història i tradició especial i visitarà la localitat bagenca per realitzar diverses connexions en directe des de la plaça de l’Ajuntament.

Les connexions seran conduïdes pel reporter del programa Sergio López, nascut a Sant Vicenç, i amb les que es posarà en valor el teixit veïnal i cultural de la capital del Bages-Sud. 

Sant Vicenç de Castellet haurà de defensar davant tota Catalunya que mantenen el rècord de tenir la pedra més coneguda a nivell mundial i de ser un poble amb molta vida, coincidint també en que estan de festa major d’hivern. 

L’emissió en directe començarà a 1/4 de 6 de la tarda i s’allargarà fins entrades les 18.30h. 

La secció de territori del programa de televisió espanyola a Catalunya ha visitat ja gairebé una desena de pobles catalans.

Tracking Pixel Contents