Carlos Sobera presentarà ‘Rueda la lletra', el nou ‘Pasapalabra' de Telecinco amb El Rosco
La cadena i Buldog TV ultimen la producció del nou concurs, que comptarà amb Rafa Guardiola, històric director de 'Pasapalabra' en Telecinco

Carlos Sobera conduïrà 'Rueda la letra' / / Mediaset
Carlos Merenciano
Madrid
Telecinco ja té en marxa el concurs amb el qual portarà de tornada la prova del rosco a Mediaset. La cadena i Buldog TV encaren la recta final de producció de 'Rueda la lletra', un nou format que incorporarà l'emblemàtica prova final i que estarà presentat per Carlos Sobera, un dels rostres més reconeguts de l'entreteniment del grup.
- Leo Messi s’acomiada del seu pare, mort als 68 anys: «No sé com continuar. Jo només jugava a futbol i ara tinc molts dubtes que ho pugui continuar fent durant gaire temps més»
- El SEM va atendre una vuitantena de consultes relacionades amb l'eclipsi, vint d'elles per afeccions oftalmològiques
- Fiona Saladich, de Visual Òptica de Manresa: “Pots mirar el Sol sense adonar-te que t'està fent mal”
- Les millors imatges de l'eclipsi a la Catalunya central
- Més sobre les 440 tones de cartró desaparegudes: La CGT diu que es descarreguen al mateix lloc que la fracció resta
- Necrològiques del 13 d'agost de 2026
- José: «Tinc 83 anys i entreno força. L’única gimnàstica que havia fet a la vida la vaig fer a la mili, quan em va tocar»
- Continuen els robatoris en restaurants de Manresa, aquesta nit han forçat dos locals