La firma preveu tancar l'exercici fiscal amb unes vendes al Japó de 2,16 milions d'unitats, fet que es tradueix en una reducció del 4%, mentre que fora del seu mercat local, les matriculacions previstes se situen en 6,8 milions d'unitats, un 4% menys.

Per marques, Toyota espera vendre 7,99 milions d'unitats a tot el món al tancament del present exercici fiscal, un 5% menys. Al Japó, la firma lliurarà 1,48 milions d'unitats (-7%) i 6,51 milions d'unitats (-5%) fora d'aquest mercat.

Daihatsu, per part seva, vendrà 860.000 unitats a tot el món entre abril del 2008 i març del 2009, un 4% més. D'aquest total, 640.000 unitats es vendran al Japó, un 2% més, i 220.000 unitats a la resta del món, un 10% més.

La firma Hino lliurarà 110.000 unitats a tot el món a l'exercici fiscal 2008-2009, un 3% més. Al Japó la filial del grup Toyota vendrà 40.000 unitats (-14%), mentre que a la resta de mercats les vendes arribaran a les 70.000 unitats, un 16% més.

D'altra banda, el grup Toyota registrarà un volum de producció de 9,23 milions d'unitats de totes les seves marques al tancament de l'exercici fiscal, un 3% menys, mentre que les exportacions arribaran als 2,77 milions d'unitats, un 4% menys.