10 de novembre de 2009
10.11.2009

L'Associació d'Empresaris de Bufalvent exporta amb èxit el seu model de gestió

L'entitat multiplica les visites a la seva web en "vendre" el seu funcionament en congressos estatals

04.11.2009 | 09:08
El president de l´associació, Joan Llansó, i la gerent, Montserrat Ambrós

En un mes la pàgina web de l'Associació d'Empresaris de Bufalvent ha rebut més de 900 visites. És la prova, afirmen a l'entitat, que la campanya de difusió del seu model de gestió en congressos sobre parcs empresarials està donant els seus fruits i que el model manresà interessa.
Bufalvent destaca, entre el conjunt de polígons de l'estat, per la seva organització associativa, una estructura similar a la d'una comunitat de propietaris que permet a les empreses actuar unitàriament davant l'administració. És aquesta experiència la que la gerent de l'associació, Montserrat Ambrós, va exposar a final d'octubre al primer Congrés sobre Parcs Empresarials de Catalunya, organitzat per Pimec, i la que la traslladarà als participants en una jornada també d'àmbit estatal sobre associacionisme en polígons industrials que se celebra demà a Polinyà, on Bufalvent serà presentat com a model de bones pràctiques.
"El model interessa", diu el president de l'associació, Joan Llansó, que destaca la professionalització de l'entitat, on treballen tres persones (la gerent i dos administratius). Des de l'Incasòl, explica Montserrat Ambrós, "es pretén promoure un programa de gestió per als polígons d'activitat econòmica i des de la Diputació es vol organitzar un programa de formació per treballar en aquesta tasca", signes inequívocs, segons l'associació, que el model és el que marca el futur. Per a les empreses, remarca Ambrós, "és un valor afegit el fet de pertànyer a un polígon associat". Que la Generalitat triés Bufalvent per desenvolupar el programa de distribució de la banda ampla (gràcies a la facilitat en la interlocució, aclareix Ambrós) reforça aquesta idea.
Per reforçar la singularitat del polígon, l'associació ha impulsat un nou logotip i una pàgina web, amb la qual pretén vendre els valors del polígon i de les empreses que l'integren: "modernes, emprenedorses, preocupades per les polítiques socials i amb fibra òptica", diu Ambrós.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema