El 18 de novembre vinent se celebrarà al Campus Madrid de Google la IV edició de Trending Tools, la cita referent per conèixer les millors eines del mercat per a professionals del Màrqueting Digital i les Xarxes socials explicades pels SEOs propis creadors.

L'esdeveniment, designat un dels deu millors del sector a Espanya, compta en aquesta quarta edició amb eines de la talla de la líder mundial en posicionament SEO -SEM Rush- o la dominadora de l'Email Màrqueting en espanyol -Doppler-. L'any passat, #TTools va aconseguir 13 milions d'impressions de més de 3.000 tuits arribant a més d'1,4 milions de persones. El hashtag oficial de l'esdeveniment va aconseguir ser Trending Topic a Madrid, Saragossa i Sevilla.

Trending Tools és un esdeveniment del sector digital nascut a Astúries fa quatre anys que es va diferenciar des del principi de tots els altres: No parlarien gurús, influencers o personalitats, ho farien les mateixes eines. L'objectiu era que tots els assistents sortissin de TTools amb alguna informació útil i d'immediata aplicació al SEO dia a dia.

Traslladat des de fa dos anys a Madrid, Trending Tools segueix apostant per portar els creadors d'eines perquè expliquin funcionalitats, trucs, novetats i casos d'èxit a un aforament limitat a només 150 places.

Aquest any, el programa compta amb: Juan Pablo Tejela, CEO de Metricool, eina de gestió de xarxes socials; Héctor Castillo, CEO de Noysi, eina de comunicació empresarial; Jonathan Solis, CEO de Flame Analytics, eina d'analítica digital aplicada a negocis físics; Javier Abrego, CEO de Tweet Binder, eina d'analítica Twitter i Instagram; María Díaz, Country Manager Spain de Doppler, eina d'Email Màrqueting; Natalia Paskhina, PR Manager Spain LATAM de SEMRush, eina de SEO; Antonio Calero, Màrqueting Manager Spain de AdEspresso by Hootsuite, eina de gestió de campanyes de publicitat en Facebook i Instagram.

Prensa Ibèrica -empresa editora de Regió7- és el nou partner de la IV edició de Trending Tools incorporant-se a l'organització de l'esdeveniment. El grup editorial especialitzat en l'edició de diaris compta amb 15 capçaleres pròpies i 15 associades, obtenint el 29% de la premsa nacional, tan impresa com a digital.Les entrades ja estan a la venda a la web oficial www.trendingtools.es i continua oberta la possibilitat de convertir-se en patrocinador i ser part d'uns dels esdeveniments més importants del sector a escala nacional.