Un grup de 20 botiguers de comerços de Cardona i Solsona han realitzat recentment un «Retail Tour» a Londres per veure i experimentar de primera mà noves tècniques de comerç que es podrien traslladar als seus establiments. L'acció va ser organitzada per l'Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona i va tenir la presència dels alcaldes de Cardona, Ferran Estruch, i de Solsona, David Rodríguez.

El tour va durar tres dies, durant els quals els botiguers van visitar deu eixos comercials repartits al llarg de 30 quilòmetres. Durant les visites, es van mostrar tècniques de col·locació de producte, de gestió per categories, de distribució de mobiliari i de psicologia del consumidor, entre d'altres. Els comerciants també van poder aprendre noves tendències en els punts de venda i nous trucs centrats en la Tecnologia de la Informació i la Comunicació.

Els punts principals que es van visitar van ser Camden Town, els magatzems Harrods i Bond Street i Regent Street, entre d'altres.