L'e-commerce esportiu manresà Deporvillage, líder a l'Estat, va tancar el 2018 amb 45 milions de facturació, la qual cosa suposa un creixement del 28,57% respecte als 35 de l'any anterior, segons dades facilitades per l'empresa. El 2018 ha estat l'any en què Deporvillage s'ha convertit en una empresa rendible, després de diversos anys d'expansió dedicats a l'execució del seu ambiciós pla de negoci, expliquen fonts de l'empresa. Deporvillage, que va llançar la seva primera marca pròpia i es troba en ple pla expansiu per atendre la demanda des de qualsevol país del món, va aconseguir més de mig milió de comandes sobre un catàleg que va ascendir fins als 60.000 articles. L'empresa assegura afrontar aquest 2019 «amb els objectius de continuar creixent i llançar noves marques pròpies».

Amb uns 400.000 clients que van fer almenys una compra el 2018, Deporvillage va obrir a mitjan any la seva comercialització en l'àmbit mundial. Segons el seu CEO, Xavier Pladellorens: «Amb l'entrada dels nostres inversors, tracem un ambiciós pla de negoci que hem aconseguit complir i que ha culminat amb una posició de lideratge i de rendibilitat per a l'empresa, després d'importants inversions en màrqueting, equip i infraestructura. Podem dir que ha estat un cas d'èxit en execució, amb la intenció de continuar creixent al mateix temps».

Així, Deporvillage tanca el 2018 batent els seus rècords, ha aconseguit xifres com els 550.000 comandes anuals i les 4.000.000 visites al mes. Com a fites importants durant l'any passat, l'empresa destaca la comanda un milió, el febrer; el llançament de la seva primera marca pròpia durant la primavera passada; el patrocini de la Volta pel qual va ser, per segon any consecutiu, la seva botiga oficial, així com la creació de les versions anglesa i alemanya de la seva pàgina web.