08 de febrer de 2019
08.02.2019

Sergi Guillot, nou director general de Prensa Ibérica

És expert en anàlisi de dades aplicades al màrqueting i la comunicació

07.02.2019 | 23:39
Sergi Guillot és enginyer industrial per la UPC i MBA per IESE

Sergi Guillot ha estat nomenat nou director general de Prensa Ibérica Media, grup editorial al qual pertany Regió7. Expert en tecnologia i anàlisi de dades aplicades al màrqueting i la comunicació, Guillot era fins ara president executiu de Rebold, empresa especialitzada en comunicació i màrqueting digital.

Assumeix la Direcció General de Prensa Ibérica Media amb l'objectiu d'avançar en el desenvolupament d'un nou model de negoci i afrontar els desafiaments actuals de la comunicació. Dependrà de Presidència Executiva i Conselleria Delegada, i coordinarà les quatre direccions generals del grup de comunicació: Negoci, Continguts, Jurídic i Financer.

Enginyer industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya i MBA per l'escola de negocis IESE, Guillot, de 43 anys, era el president de Rebold, la compa-nyia resultant de la fusió d'Acceso i Digilant, empreses pertanyents al grup ISP Digital.

Rebold és ara una firma de referència en tecnologies de màrqueting, ecosistemes de dades i coneixement dels consumidors.

Entre els anys 2008 i 2017 Sergi Guillot va ser conseller delegat d'Acceso, empresa en la qual va ser el responsable d'impulsar un procés de transformació que ha convertit aquesta societat en una de les principals consultores en estratègies de comunicació basades en dades.

El nou director general de Prensa Ibérica Media acredita una àmplia experiència en el desenvolupament de solucions innovadores en el mercat del Media & Consumer Intelligence a partir de l'anàlisi de dades.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
L'últim El més llegit