El Grup Bon Preu, propietari de Bonpreu, Esclat i EsclatOil, va tancar l'exercici 2018 amb una facturació de 1.347 milions d'euros, la qual cosa suposa un creixement del 12,4% respecte a l'any anterior.

El grup va invertir un total de 145 milions, que es van destinar principalment a la construcció de noves botigues i a l'impuls del servei de compra en línia.

A plantes constants, el grup va créixer un 4,72% en facturació, sense incloure l'obertura de nous establiments, que van ser un total de nou.

El 2018, la companyia va impulsar el nou web de compra en línia 'Bonpreuesclat.com', així com l'aplicació mòbil i l'entrega a domicili a la comarca d'Osona.

Durant aquest exercici, Bon Preu ha obert hipermercats Esclat a Sant Cugat del Vallès (Barcelona), Girona, Tarragona, Lloret de Mar (Barcelona), Castelló d'Empúries i Tossa de Mar (Girona), i supermercats Bonpreu a Barcelona, Vilanova de Vallès (Barcelona) i Ulldecona (Tarragona).

Així mateix, també ha obert gasolineres EsclatOil a les localitats de Lliçà d'Amunt, Castellbisbal (Barcelona), Ulldecona, Vilanova del Vallès i Castelló d'Empúries.