Família Torres es manté al capdavant com la marca de vins més admirada d'Europa, segons l'enquesta a professionals del sector que fa anualment la revista britànica Drinks International, aquest any en col·laboració amb la consultora Wine Intelligence.

Segons ha informat el celler familiar aquest dilluns en un comunicat, la companyia ratifica així la seva posició al capdavant del rànquing europeu, que ha mantingut al llarg de les nou edicions de la llista, i cedeix la primera posició mundial que ha ocupat en quatre ocasions a l'australiana Penfolds.

La llista, 'The World's Most Admired Wine Brands 2019', es va donar a conèixer aquest diumenge en el marc del saló de vins Prowein, a Düsseldorf (Alemanya).

Miguel Torres Maczassek, director general de Família Torres i cinquena generació, va recollir la distinció de mans de l'editor de Drinks International, Christian Davis, en un acte que va congregar unes 150 persones, entre cellerers, periodistes i professionals del sector.

"És un reconeixement a l'esforç de moltes persones que treballen per aconseguir que cada any els nostres vins transmetin fidelment el seu origen i la seva singularitat alhora que contribuïm a preservar el nostre entorn natural i lluitar contra el canvi climàtic", va assenyalar Torres.

Segons la publicació, la qualitat, el coneixement de la marca entre els consumidors i el compromís mediambiental de Família Torres són alguns dels aspectes que més han esmentat els participants de l'enquesta a l'hora de votar.

A Penfolds i Família Torres, els dos cellers que encapçalen aquest any el rànquing mundial de les 50 marques de vi més admirades, els segueixen Villa Maria de Nova Zelanda, Concha y Toro de Xile i M.Chapoutier de França.

França és el país amb més representació, amb 15 marques, seguida per Austràlia amb 8, mentre que d'Espanya n'hi ha 5, encara que 4 d'elles es troben entre les 15 primeres marques del llistat, que s'elabora amb la votació de professionals del món de 48 països.