La marca manresana de joieria i accessoris Tous ha aconseguit un nou rècord de vendes el 2018, en registrar una xifra de negoci de 466 milions d'euros, el 4,5% més que l'any anterior, i ha superat per primera vegada la barrera de les 700 botigues repartides a 56 països. Segons va informar ahir la companyia, el mercat internacional guanya pes per a la firma i el 65,5% dels establiments són fora d'Espanya.

A les portes del centenari de l'empresa, que se celebra l'any vinent, la seva presidenta, Alba Tous, es mostra orgullosa d'haver-se consolidat com «una marca global que té un equip de més de 4.000 persones». També destaca «l'èxit» del seu model de negoci, «amb l'obertura de 90 noves botigues al món i el constant increment de les vendes». Durant l'any 2018 s'han iniciat operacions al Canadà, Corea del Sud, Hondures i Kuwait, països amb «grans expectatives de creixement».

Les vendes en el canal en línia han augmentat el 43% respecte a l'any anterior i durant l'any 2018 s'ha iniciat el comerç electrònic a cinc nous països, i s'ha sumat un total de 19 mercats amb vendes digitals. Així doncs, el canal digital s'ha convertit en el tercer mercat de la companyia en xifres de vendes, darrere d'Espanya i Mèxic, i representa el 8% de la facturació global.

Durant el 2018, Tous ha registrat un creixement a totes les seves categories de producte.