La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) ha donat el vistiplau a la compra del Grup Zeta per part de Prensa Ibérica, empresa editora de Regió7. L'expedient va ser presentat a l'organisme el 17 d'abril, data en la qual Javier Moll, president de Prensa Ibérica, i Antonio Asensio Mosbah, president de Grup Zeta, van arribar a un acord definitiu i van signar a Barcelona el contracte de compravenda d'accions.

Amb la incorporació dels actius del Grup Zeta, Prensa Ibérica es converteix, segons l'anàlisi de mercat que recull la resolució de la CNMC, en «el segon operador a nivell nacional» de premsa diària impresa d'informació general, amb una quota en volum del 16,31% del mercat. Se situa darrere de Vocento i davant de Prisa, Unidad Editorial i Godó.

El grup es consolida com el primer grup de comunicació de la Comunitat Valenciana, on aconsegueix una quota conjunta de mercat del 46,6%. A Catalunya Prensa Ibérica es converteix, amb una quota del 27%, en el segon operador.

L'autorització de la CNMC permet a Prensa Ibérica incorporar El Periódico de Catalunya, El Periódico de Aragón, El Periódico d'Extremadura, La Crónica de Badajoz, Córdoba, Mediterráneo, Sport i La Gradería, que s'uneixen a la xarxa de disset periòdics regionals i locals de què ja disposa el grup presidit per Javier Moll. Entre aquests, figuren diaris líders als seus territoris com La Nueva España, Faro de Vigo, La Provincia, Levante-EMV, Información i Regió7.

L'operació suposa a més la incorporació a Prensa Ibérica de dotze revistes especialitzades: Woman, Cuore, Rumore, Viajar, Stilo, Autohebdo Sport, Port, Digital Camera, Cartoon Network, Disney Channel, Neox Kidz i Like!