Els consumidors de l'Estat gastaran una mitjana de 240 euros entre les jornades de descomptes del Black Friday i el Cyber Monday, que donaran el tret de sortida a les compres de Nadal, segons les dades de l'Informe Black Friday 2019, elaborat per Webloyalty. L'estudi assenyala que la inversió que faran els consumidors de mitjana serà de 160 euros durant el Black Friday, a final de novembre, i serà aproximadament de 80 euros el dilluns. Quant als sectors amb els productes més venuts destaquen tecnologia, turisme i moda. Així, els més demanats seran videoconsoles, ordinadors, telèfons mòbils, estances en hotels, bitllets d'avió, roba i sabates, amb descomptes que seran entre el 20% i el 40%. L'informe desvela que el perfil de comprador online d'aquestes jornades és dones (52%) i homes (48%), d'entre 25 i 44 anys (57%), i residents a Madrid (20%) o a Barcelona (10%) que fan les seves compres sobretot divendres a les 12.00 hores i a les 21.00 hores, mentre que en el Cyber Monday es retarden una hora les vendes.