El comerç electrònic va augmentar el 28,6% durant el segon trimestre del 2019, fins als 11.999 milions d'euros, segons la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència. Els sectors d'activitat amb més ingressos van ser les agències de viatges i els operadors turístics, amb el 16% de la facturació total, seguit del transport aeri amb el 8,8% i els hotels i allotjaments similars amb el 5,8%. Pel que fa al nombre de transaccions, durant el segon trimestre se'n van fer més de 211 milions, el 32,7% més que en el mateix període de l'any anterior. Pel que fa a la segmentació geogràfica, els portals de comerç electrònic de l'Estat van acumular el 53,4% dels ingressos, mentre que el 46,6% restant van ser compres amb origen a l'Estat fetes a webs de l'exterior. La diferència entre el que es compra des de l'estranger a llocs webs estatals i el que es compra des de l'Estat a l'estranger va acumular un dèficit de 2.966 milions. Els sectors amb més volum de negoci des de l'Estat cap a l'exterior van ser el transport aeri (11,6%), els hotels (7,4%) i la roba (7,4%).