CaixaBank va obrir ahir al barri de les Bases de Manresa la quarta oficina del seu model Store amb l'objectiu de reforçar el posicionament a la ciutat.

Amb aquesta obertura, l'entitat financera tanca el procés de transformació del seu model d'atenció a la capital del Bages i confirma el seu compromís amb la ciutat després d'invertir més de 3,7 milions d'euros en les 5 oficines de què disposa a Manresa: 4 Stores (Pere III, Bonavista, Mercat Sagrada Família i la nova de les Bases), i una oficina Business, que atén microempreses, comerços i autònoms de la Catalunya Central i que va obrir portes el mes passat als baixos de l'edifici històric Can Jorba.

La nova oficina Store Les Bases, ubicada al carrer Abat Oliba, 82-84, és la quarta de Manresa i la cinquena a la comarca del Bages, on l'entitat financera també disposa d'una oficina de nou model a Sant Joan de Vilatorrada. La Store Les Basses disposa d'una superfície aproximada de 350 m2. Té 10 empleats i gestiona més de 10.000 clients.

CaixaBank, primera entitat financera del sector a transformar el model d'oficina bancària tradicional, ha apostat per innovar mitjançant la creació d'oficines més grans, situades a zones comercials de referència a les àrees urbanes, amb més empleats, més serveis i obertura ininterrompuda matí i tarda de dilluns a dijous (els divendres, l'atenció al client és fins a les 14.00 hores).

Segons fonts de l'entitat financera, aquest nou model respon a les conclusions de diversos test realitzats amb clients, no clients i empleats que van aportar les seves opinions sobre com volien que fos l'oficina del futur.

La bona acollida de les primeres Store va consolidar el model com a referència d'atenció bancària en zones urbanes. Actualment, CaixaBank treballa en l'extensió de les oficines Store per tota Espanya i preveu superar les 600 oficines Store abans de l'acabament del Pla Estratègic 2019-2021.

Líders en innovació

Les oficines Store són un pas endavant en l'estratègia d'innovació de CaixaBank, reconeguda a escala internacional com una de les entitats líders en l'aplicació de les noves tecnologies en els serveis financers.

La tecnologia i la digitalització són clau en el model de negoci de l'entitat financera, que té 7 milions de clients digitals, la base més gran d'Espanya.