Seat celebrarà els propers 28 i 29 d'octubre la segona edició de l'Innovation Day, una jornada destinada a potenciar i fomentar «l'esperit innovador» de la seva plantilla amb un format híbrid que combinarà activitats presencials i sessions en línia, segons va informar la companyia.

L'esdeveniment constarà d'una fira en la qual es presentaran més de 50 projectes innovadors sorgits en el si de la companyia, una sèrie de xerrades inspiracionals amb experts vinculats a l'àmbit de la innovació i l'emprenedoria i un tercer apartat de reptes, en els quals equips multidisciplinaris treballaran en les diferents fases d'un projecte, des de la idea fins a la seva posada en marxa.

Atès que la pandèmia impedeix celebrar l'esdeveniment en condicions normals, Seat ha creat una plataforma virtual amb tecnologia 3D en la qual els empleats poden visitar diferents espais, interactuar en temps real durant les presentacions, aprendre sobre els últims projectes i compartir idees amb diferents experts.

Hi haurà un total de 50 estands en línia, contingut específic dissenyat en 3D, experiències d'intercanvi amb altres participants i també podran accedir a sales interactives on podran descobrir projectes innovadors, a més d'assistir a xerrades a través del canal de YouTube i sales virtuals.

Les experiències presencials, que es duran a terme d'acord amb els protocols sanitaris establerts, inclouen visites, tests tecnològics, presentacions especialitzades o experiències que ensenyen com acudir a la innovació per trobar solucions a alguns dels reptes de la companyia.

Aquesta edició de l'Innovation Day disposa de diversos show rooms entorn de la il·luminació i la realitat virtual, així com alguns dels avenços incorporats al CUPRA. A més, cinc equips transversals s'utilitzaran metodologies àgils per solucionar desafiaments corporatius, amb els quals pretenen obtenir solucions innovadores que responguin als actuals reptes als quals s'enfronta la companyia i desenvolupar nous productes i serveis.