Naturgy oferirà reparacions urgents a domicili a través de l'aplicació digital Glovo, segons ha avançat 'elEconomista' i han confirmat fonts de l'empresa a l'ACN. L'objectiu és impulsar la digitalització de l'energètica a través de l'oferta de reparacions de qualsevol incidència, avaria o urgència en electrodomèstics com la rentadora o el rentaplats, i també en la caldera de gas, la caldera de gas o elèctrica o l'equip d'aire condicionat. L'aliança també permetrà contractar a través de Glovo serveis de serralleria a qualsevol persona, sigui o no clienta de Naturgy. Els serveis de Naturgy i Glovo estaran disponibles durant tot l'any, amb un compromís d'atenció en tres hores en els casos d'incidències urgents.

El nou servei, que funcionarà inicialment com a prova pilot a València i Sevilla, s'estendrà després a totes les grans ciutats on opera Glovo, com Barcelona.

Naturgy és la primera empresa del sector energètic que assoleix un acord amb una companyia com Glovo. A banda d'aquesta aliança, també té acords amb Amazon i Booking, però en aquests casos per oferir descomptes als seus clients.