L'empresa manresana Deporvillage dona per tancat el millor mes de novembre de la seva història, després d'una campanya de Black Friday i Cyber Monday que l'ha impulsat a superar la barrera dels 100 milions d'euros aquest 2020. La botiga esportiva online ha obtingut un increment en les vendes entre el 80% i el 90% respecte a la 'Blackweek' de l'any passat.

La campanya de Black Friday ha superat les expectatives inicials de la companyia, que l'ha portat a aconseguir un rècord de facturació de més de 100 milions anuals, la qual cosa li permet esperar 115 milions d'euros al tancament de 2020.

Segons l'empresa, el tèxtil, les sabatilles i els components ciclistes han estat els productes més demandats, amb les categories de ciclisme i outdoor en les primeres posicions del rànquing de vendes, fet que ja s'ha repetit en anys anteriors. En relació amb les marques més afavorides en la setmana de vendes, Garmin lidera el rànquing, al costat de Castelli, Salomon, Northwave, Adidas, New Balanç i Finisseur.

Un fenomen que ha destacat, segons la companyia manresana, és l'exhauriment de bicicletes estàtiques, una conseqüència de la pandèmia que s'ha repetit un mes darrere l'altre des del primer confinament.