Miriam Ponsa ha presentat la col·lecció de primavera, en què fa un homenatge a les treballadores sociosanitàries que han estat a primera línia des de l'inici de la pandèmia i amb la qual proposa «una moda ètica que sigui més assequible i mantingui la qualitat i les condicions de treball de tothom que participa en el procés de confecció».

La dissenyadora aposta per un sistema de prevenda amb l'objectiu de promoure un model de consum més reflexiu i sostenible. La seva col·lecció de primavera, titulada «La llavor del canvi», és conseqüència de la pandèmia que vivim. L'objectiu és «sembrar la llavor d'un canvi revolucionari en el món de la moda que reprodueix un model de consum destructiu per la seva falta d'ètica i responsabilitat social i ambiental», com explica Ponsa en el comunicat de presentació de la col·lecció . Un canvi que vol posar al centre «els valors essencials com el respecte a les persones i al medi ambient». Així, la marca implementa un nou format de venda anticipada per «promoure una compra més pausada i reflexiva».