L'operadora global de telecomunicacions Fibracat ha iniciat una campanya per ajudar els clients (pimes i autònoms) en un moment complicat per al teixit empresarial català, especialment per a la petita i mitjana empresa i els emprenedors, i donar-los l'oportunitat de guanyar nous clients fora de la seva zona habitual, apostant per la digitalització i l'e-commerce.

La companyia oferirà publicitat gratuïta a través del seu canal de TDT, Fibracat TV, que arriba al 92% de Catalunya amb una proposta clarament diferenciada: una programació que vol posar en valor l'empoderament femení i la revolució tecnològica amb formats i continguts innovadors. La campanya s'iniciarà el proper 15 de febrer i tindrà una durada de 2 mesos, s'acabarà el 15 d'abril. Els espots s'emetran dins la programació de Fibracat TV en les franges de més audiència i durant el cap de setmana. La producció de l'espot anirà a càrrec del l'anunciant però el cost publicitari l'assumirà íntegrament Fibracat, amb l'única condició que sempre es respecti el manifest ètic de Fibracat TV, on es marca com a propòsit contribuir a una societat on la igualtat sigui real, efectiva i definitiva.

Per a la cofundadora de Fibracat i presidenta de Fibracat TV, Meritxell Bautista, «en moments excepcionals com l'actual, hem de ser creatius i alimentar una cadena de solidaritat. Ens devem als nostres clients i hem pensat que aquesta iniciativa pot ser un petit ajut per a pimes i autònoms que passen un moment molt delicat i necessiten ampliar mercat».