L'e-commerce esportiu líder a Espanya Deporvillage torna a batre les seves marques en un any insòlit. Al tancament de la campanya de rebaixes d'hivern, de Nadal al febrer, la companyia ha tingut una facturació de 24,5 milions d'euros, cosa que suposa un creixement del 140% respecte al mateix període del 2020. Amb el ciclisme i l'outdoor com a categories principals, la secció de fitness ha escalat posicions pel fenomen de l'entrenament a casa. Amb més de 400.000 clients repartits per tot el món, Deporvillage manté el seu objectiu d'abordar els 175 milions al tancament del 2021. «L'èxit de la primera campanya de rebaixes de l'any evidencia la consolidació del projecte, que ha complert 10 anys recentment, i que es manté com una de les companyies de comerç electrònic espanyoles amb més projecció internacional», explica Xavier Pladellorens, CEO de Deporvillage. Els resultats de les rebaixes d'hivern han mantingut la tendència d'un 2020 amb restriccions de mobilitat per a la pràctica de l'esport. Per això, tot i que ciclisme i outdoor mantenen el lideratge de les vendes a la plataforma, han crescut significativament l'oferta i la demanda de productes de fitness orientats a l'entrenament a casa.