La GSMA oferirà 30.000 entrades del Mobile World Congress (MWC) a 21 euros per al públic espanyol d’onze sectors diferents, com l’automoció, la consultoria, l’educació o les finances. D’aquests diners, l’empresa organitzadora del congrés de telefonia mòbil destinarà un màxim de 300.000 euros per a la recuperació econòmica de la ciutat. «Volem reconèixer la gent, els socis i la comunitat que ha fet que el MWC sigui un èxit», va assegurar el conseller delegat de l’empresa, John Hoffman. En total, la GSMA preveu acollir entre 30.000 i 50.000 assistents i comptar amb 300 expositors i 600 ponents en un acte «històric» de represa de l’activitat després de la pandèmia. L’objectiu de la GSMA enguany és «implicar» les persones que «mai han pogut assistir» al MWC i «apropar» el congrés de telefonia mòbil a la població local. Per aquest motiu, l’empresa oferirà 30.000 entrades a 21 euros per al públic professional d’onze sectors diferents, com l’automoció, mitjans de comunicació, la consultoria, els serveis al núvol, l’educació, el comerç, les finances, l’administració pública, la IoT, la fabricació i els serveis TIC.