Caprabo va informar ahir que ha tancat el 2020 amb una facturació de 842 milions d’euros, el 6,6% superior a la del 2019. També, que al llarg del 2020 va mantenir el ritme d’obertures amb una desena de botigues en vuit poblacions de Catalunya, el seu mercat estratègic. La companyia reporta que va fer inversions per uns 15 milions, en obertures i pla de transformació de supermercats, i per 20 milions en la construcció del nou conjunt logístic per al producte fresc, la venda online i la seva nova seu central. Caprabo notifica que té uns 300 supermercats i més de 6.000 treballadors i assegura que ha avançat en els seus plans estratègics, orientats a guanyar eficiència, competitivitat i conquerir quota de mercat: la transformació de la xarxa de supermercats per adaptar-los a un model de nova generació i la de la xarxa logística; el pla d’expansió amb noves obertures al territori estratègic de Catalunya, i l’impuls al seu Programa de Proximitat per Comarques, de suport als petits productors i cooperatives agràries.