El grup Inditex va registrar un benefici net de 1.272 milions d’euros en el seu primer semestre fiscal (de l’1 de febrer al 31 de juliol) i deixa enrere les pèrdues de 195 milions que es va anotar un any abans llastada per la pandèmia de la covid-19 i marca un segon trimestre de rècord.

El gegant tèxtil -que inclou les marques Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home i Uterqüe- va deixar enrere la pandèmia i va elevar en el seu segon trimestre (entre maig i juliol) el benefici net, les vendes i el resultat brut d’explotació (ebitda) fins a màxims històrics.

El benefici del segon trimestre va aconseguir 850 milions i va superar el llistó previ del 2019, abans de l’esclat de la crisi sanitària, mentre que les vendes a tipus de canvi constant van superar en un 7% la referència prèvia històrica del segon trimestre del 2019 i van arribar a 6.993 milions d’euros.