Els mitjans digitals de Prensa Ibérica, grup al qual pertany el diari Regió7, continuen un alt creixment. Ara és el primer grup espanyol de comunicació a la classificació Comscore de News & Information, amb un total de 27,8 milions de visitants únics. El segueixen en aquest rànquing Grupo Prisa (27,6 milions), Grup Godó (26 milions), Elmundo.es (22,6 milions) i Henneo (22 milions).

Tres de cada quatre lectors escullen actualment una de les marques d’informació i entreteniment de Prensa Ibérica, un grup que en l’últim any ha crescut un 9% en audiència digital. Quatre de les seves capçaleres són al top-15 dels diaris més vistos a la categoria Newspapers: ElPeriódico.com (12,2 milions), La Nueva España (10 milions), Información (7,1 milions) i Levante-EMV (6,3 milions).

Prensa Ibérica, referent de la informació regional i local, edita en l'actualitat 25 diaris i diverses revistes. Segons les dades publicades aquest divendres, quatre diaris del grup han arribat al novembre a les seves xifres rècord d’audiència: Diario de Mallorca, que, amb una pujada aquest darrer mes del 85%, supera els dos milions de visitants únics; El Periódico de Aragón, que s’acosta als dos milions, amb un increment del 10%; Còrdova, que arriba als 1,2 milions després de créixer un 20%, i Regió7, que puja un 39% i registra 655.000 visitants únics.

Gran creixement

Els diaris digitals de Prensa Ibérica han fet un salt important el darrer any. ElPeriódico.com creix un 22% en els dotze últims mesos; La Nueva Espanya, un 141%; Información, un 152%; Levante-EMV, un 107%, i el Faro de Vigo, un 167%.

Aquestes xifres demostren la confiança dels lectors en el periodisme digital de Prensa Ibérica, un grup que els darrers anys ha apostat pel redisseny de les seves pàgines web, l’adaptació als dispositius mòbils, el desenvolupament de nous formats amb continguts de qualitat i la millora de l’experiència de l’usuari.

Al grup destaquen també els creixements registrats, respecte al novembre de l’any passat, per capçaleres com El Día (169%), El Periódico de Extremadura (148%), Diario de Mallorca (134%), La Opinión-El Correo de Zamora (131%) o Mediterráneo (114%), entre d’altres.

Irromp als mesuraments de Comscore El Periódico de España, el nou diari d’abast nacional que va llançar Prensa Ibérica el 12 d’octubre passat i que ja frega el milió de visitants únics al seu portal web.

Els dos diaris esportius del grup refermen també el ritme creixement. El nombre de visitants únics del diari Sport és avui un 60% més gran que el novembre de l’any passat. Superdeporte creix, per la seva banda, un 178% en el mateix període.

Les revistes del grup també es consoliden com a referents a Internet. Cal destacar l’increment en l’audiència digital de Viajar, que creix un 98% en un any, i el posicionament de Woman, que arriba a 1,3 milions de lectors.