La catalana <strong>Hannun</strong> s’ha estrenat aquest dimecres en BME Growth, la borsa de les pimes, amb pujades. El toc de campana de la companyia de mobles artesanals i de disseny ha anat a càrrec dels socis fundadors, Joan Álvarez i Maurici Badia, a la Borsa de Barcelona. L’acte ha comptat amb la presència d’Eduardo Ansaldo, president de la Borsa de Barcelona, i Jesús González Nieto-Márquez, director gerent de BME Growth.

L’empresa és la sisena que s’incorpora a aquest mercat de BME des de principis d’any i va fixar un preu de referència d’1,01 euros, així que la valoració inicial de la companyia ascendeix als 31,6 milions d’euros.

«Estem molt contents de donar la benvinguda a Hannun, la segona companyia que s’afegeix a BME Growth aquest any en les últimes 48 hores. Això dona bon compte del dinamisme que està mostrant la Borsa de les pimes, que des d’avui comptarà amb una companyia de referència de mobles ecològics i venda ‘online’ com és Hannun, a la qual desitgem el millor dels èxits», ha assenyalat Jesús González Nieto-Márquez.

Hannun és una marca internacional de mobles ecològics i articles de decoració de la llar. La companyia ven predominantment productes de disseny propi a través del seu propi lloc web de comerç electrònic. No obstant, una part dels seus productes es comercialitzen fora dels canals ‘online’ dirigits a clients corporatius que operen principalment en els sectors de l’hostaleria i el càtering.