Caprabo impulsa la iniciativa d’estalvi “La cistella que enamora”

La proposta de la companyia de supermercats pretén minimitzar l’impacte de la inflació

El supermercat Caprabo d'Artés

El supermercat Caprabo d'Artés / Arxiu/Caprabo

Redacció

Caprabo impulsa una nova proposta d’estalvi per ajustar el preu d’un miler dels productes més habituals en el cistell de la compra dels consumidors. La iniciativa es presenta sota el lema “La cistella que enamora”, en al·lusió a l’estalvi i la qualitat dels productes que inclou. Segons informa la cadena de supermercat, Caprabo invertirà aquest any més de 2 milions d’euros en l’ajust del preu d’aquests aliments. Aquesta xifra se suma als més de 9 milions invertits en ajustos l’any 2022.

El cistell de Caprabo inclou tant productes de marca de fabricant com de distribuïdor, amb categories bàsiques com lactis, verdures, fruites, oli, arròs, pasta, llegums, fruits secs i, també, peix, entre d’altres. Del miler de productes, el 12% són productes de proximitat, mentre que més del 20% són frescos. Als establiments, aquests productes estaran identificats amb un petit cor de color vermell a l’etiqueta de preus.

Jordi Lahiguera, director de Màrqueting i Desenvolupament Corporatiu de Caprabo, explica que “invertim en marge per reduir els preus d’un miler dels productes més consumits

en els nostres supermercats. El nostre objectiu és contribuir a minimitzar l’impacte de la inflació en la cistella de la compra dels consumidors facilitant la compra completa. La

iniciativa segueix les petjades d’altres que vam posar en marxa al llarg del 2022, amb el mateix objectiu”.

La proposta d’estalvi de Caprabo és, segons informa la companyia, aplicable a la compra per internet a través de Capraboacasa. Aquest ajust en els preus dels productes que s’inclouen en "La cistella que enamora" se suma a les promocions que Caprabo aplica als seus supermercats de manera permanent al llarg de tot l’any, afegeix la companyia.