Plusfresc obrirà el proper 10 d'abril un nou supermercat a l'antic Márquez de Manresa
La cadena lleidatana preveu que l'establiment estigui operatiu la setmana vinent

Façana de l'antic Márquez, on preveu obrir un nou Plusfresc / Carles Blaya

L'empresa de distribució lleidatana Supsa Supermercats Pujol obrirà el proper 10 d'abril un nou Plusfresc a Manresa, al local que ocupava fins l'abril de l'any passat Electrodomèstics Márquez als 10-12 de la Muralla del Carme. Plusfresc ja disposa d'un supermercat a la capital del Bages, a tocar de la Ben Plantada.
El local de l'antic Márquez té un total de 1.900 metres quadrats, distribuïts en dues plantes. Márquez va tancar portes l'abril del 2024, després de 65 anys d'activitat.
El fundador de Supermercats Pujol, el 1929, va ser Rafael Pujol Sala, tot i que l'actual la societat Supsa no es va constituir formalment fins al 1970. A començaments dels anys 90, neix l'ensenya Plusfresc, que el 1995 comença la seva expansió cap a Barcelona. Avui, Plusfresc disposa d'una norantena de botigues repartides per les demarcacions de Lleida, Barcelona i Tarragona i la Franja de Ponent, i més de 1.400 treballadors. El 2024 va tancar amb un volum d'ingressos de 202,9 milions d'euros, el 2,7% més que el 2023. Amb el seu pla estratègic 2025-2027, Plusfresc preveu una inversió de 15 milions d'euros amb l'objectiu, entre altres, d'arribar a les 100 botigues abans de finalitzar 2027.
Subscriu-te per seguir llegint
- Quatre agents ferits i quatre detinguts després d'una persecució a Manresa
- Sor Lucía Caram: “Vaig preguntar si Lleó XIV podia beneir les nostres ambulàncies per a Ucraïna i em van respondre que sí en menys de 24 hores”
- El Carles de les llums tanca després de mig segle fent el barri de la carretera de Santpedor, de Manresa, més lluminós
- Carme Noguera, la dona més gran de l'Estat, a Manresa: 'El que més m'agradava era anar amb les meves companyes a fer una cerveseta i fumar-nos unes cigarretes
- Va trucar el Boadella a casa i va dir que tenia una obra que volia fer a Manresa perquè a Barcelona la prohibirien
- La valenciana a bord del vaixell de l’hantavirus trenca el seu silenci: 'Jo em trobo bé, ens estem cuidant els uns als altres
- Un arbre de grans dimensions cau sobre un cotxe al carrer Carrasco i Formiguera de Manresa
- Un surienc converteix un carrer del Poble Vell en un petit museu de relíquies a l’aire lliure