Arrenca la producció dels nous Seat Ibiza i Arona a Martorell
Markus Haupt destaca que la fàbrica del Baix Llobregat està avançant per convertir-se en una "planta flexible i multimarca"

Arrenca la producció dels nous Seat Ibiza i Arona a Martorell / Seat
EP
Seat ha iniciat la producció dels nous Seat Ibiza i Seat Arona a la seva fàbrica de Martorell (Baix Llobregat), que haurien de començar a a arribar al mercat el gener del 2026.
Aquestes noves versions compten amb “un disseny renovat, interiors millorats, una gamma de motors turbo TSI, equipament de sèrie ampliat i sistemes de seguretat avançats”, informa la firma automobilística en un comunicat aquest dimecres.
El CEO de Seat i Cupra, Markus Haupt, ha destacat que l’inici de la producció d’aquests vehicles representa “una fita important per a la fàbrica de Martorell, que avança per convertir-se en una planta flexible i multimarca”, equipada amb totes les tecnologies necessàries per fabricar cotxes que ofereixin una àmplia varietat d’opcions als clients, en paraules seves.

Presentació dels nous Ibiza i Arona de Seat / SEAT
Per la seva banda, el director de les plantes de Seat i Cupra a Martorell, José Arreche, ha posat en valor que aquesta fita “reflecteix l’esforç extraordinari de tot l’equip per assegurar que tots dos models arribin als carrers a principis del 2026”, alhora que ha assegurat que s’han millorat els processos de producció.
L’arribada de les noves versions del Seat Ibiza i del Seat Arona s’emmarca en l’estratègia de la companyia per renovar tota la seva gamma Seat amb opcions electrificades de cara al 2028.
Es començarà amb versions Mild-Hybrid de l’Ibiza i de l’Arona el 2027, seguides per una motorizació Full Hybrid per al Seat León el 2028 i actualitzacions posteriors del León i del León Sportstourer el 2029.
- Un mort i una quinzena de ferits en el xoc d'un tren de l'R4 contra un mur de contenció caigut sobre la via a Gelida
- Un cotxe de la policia atropella accidentalment una dona mentre feia un servei urgent
- La nevada deixa mig metre de neu als Rasos de Peguera: 'No nevava tant des del temporal Glòria
- Roben a autobusos estacionats a l'estació de Manresa
- La Seu d'Urgell es queda sense escorxador i diversos ramaders es veuen abocats a fer desplaçaments d'uns 100 quilòmetres
- La llevantada deixa Gósol sense llum, fa caure dues grans roques a Bagà i porta més de 50 centímetres de neu nova
- Crítiques a la direcció de Lledoners per 'premiar' amb tabac, teles i trucades els interns més perillosos
- La família del nen atropellat a Avià rebutja un acord amb l'acusat