La UBIC de Cardona organitza aquest cap de setmana la 32a edició del Mercat de la Ganga
Es tracta d’una iniciativa pionera i consolidada a la comarca que tindrà lloc els dies 30 i 31 de gener i 1 de febrer al centre històric

El Mercat de la Ganga de Cardona es farà el pròxim cap de setmana / Ajuntament de Cardona
Regió7
La Unió de Botiguers i Comerciants de Cardona (UBIC) celebrarà, aquest cap de setmana, una nova edició del Mercat de la Ganga. Segons fonts municipals, es tracta d’una iniciativa pionera i consolidada a la comarca on els dies 30 i 31 de gener i 1 de febrer els establiments comercials instal·len una parada plena d’ofertes als carrers del centre històric.
La paraula «Ganga» ha esdevingut un bon mètode per donar valor als productes i promocionar el servei dels negocis locals per tal de donar sortida a alguns productes.
El comerç cardoní segueix treballant, asseguren, «per ser un punt de referència, cuidant el col·lectiu d’emprenedors i la diversitat de sectors de l’entitat».
- Els Mossos investiguen la mort del propietari de Mango “de forma encapsulada” per evitar filtracions
- Els botiguers acusen una peixateria de Collblanc d’'okupa
- Ingressa a Brians 1 un funcionari de presons detingut per traficar amb droga a la feina
- Salut multa amb 6.000 euros un hospital de Barcelona per una cesària evitable «un divendres a la tarda»
- L'alcalde Marc Aloy comenta el trasllat del sacerdot del Verb Encarnat que hi havia a Valldaura
- Posen testimonis a la Seu i a les cases veïnes d’on faran l’edifici de la Generalitat a Manresa
- Una de les discoteques més emblemàtiques de Catalunya tanca definitivament: abaixarà la persiana el 31 de març
- Mor un home dins una fàbrica a Òdena