Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Una start-up energètica que transforma el concepte de sostenibilitat guanya el Premi EmprènXXI a Catalunya

Atom H2 permet substituir els generadors dièsel en infraestructures crítiques per un sistema híbrid propi, fiable i sense emissions

Atom H2 guanya el Premi EmprènXXI

Atom H2 guanya el Premi EmprènXXI / CaixaBank

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Regió7

Barcelona

La start-up Atom H2 ha estat reconeguda avui als Premis EmprènXXI com l'empresa innovadora "amb més potencial i impacte a Catalunya". Els guardons, impulsats per CaixaBank a través de DayOne, la seva divisió especialitzada en companyies tecnològiques i inversors, i pel Ministeri d'Indústria i Turisme, mitjançant Enisa, han arribat enguany a la dinovena edició.

Atom H2 permet substituir els generadors dièsel en infraestructures crítiques per un sistema híbrid propi, basat en l'energia solar, les bateries i l'hidrogen sòlid, que garanteix un subministrament constant i sense emissions

El seva proposta ha estat escollida entre les 185 candidatures presentades en aquesta ocasió a Catalunya. La xifra suposa un increment del 14,9% respecte a les 161 registrades en la convocatòria anterior. Amb el temps, els Premis EmprènXXI s'han consolidat com un referent en l'emprenedoria, amb un abast estatal, ja que es concedeixen per comunitats autònomes.

La iniciativa, que també compta amb el suport de Barcelona Activa, ACCIÓ i Tech Barcelona, ha repartit des de 2007 prop de 10 milions d'euros i ha propiciat accions d'acompanyament que han beneficiat més de 560 empreses. El 2006 han destacat els aspirants que, com ha explicat l'organització, "milloren la vida de les persones i cuiden el planeta amb solucions tecnològiques".

Tracking Pixel Contents